18 Aralık 2012 Salı

Mutfakta Bir Mimar'ın MİM'i

MİM'lenmenin ne olduğunu bilmeden MİM'lenmişim :) Beni MİM'lediği için Mutfakta Bir Mimar'a teşekkür ediyorum ve tarafıma yönlendirilen sorulara cevap veriyorum...

Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?

Evlenene kadar duygularım ön plandaydı, evlendikten sonra duygularımla hareket edecek lüksüm olmadığını farkettim ve mantığıma öncelik verdim... Mantığımı hackleyebilen (şimdilik) tek kişi biricik eşim...

İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyorlar ve şükretmesini bilmiyorlar?

Hayatımızda sağlık ve insani ilişkilerin en büyük önceliğe sahip olması gerekirken, ne yazık ki varımız yoğumuz para, hırs, kariyer ve benzeri şeyler olmuş. Eğer karizmayı en son model cep telefonlarında, güzelliği parfüm şişelerinde ve makyaj malzemelerinde, zenginliği bol haneli mal varlığında, arkadaşlığı face'te seni dürten kişi sayısında ararsan hatanın en büyüğüne imza atmış birisin demektir.

Çok para harcayıp, keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı?

Yok. Çok para harcayacaksam, en az 20 defa düşünmüşümdür.

Haklı olduğun bir konuda kendini savunur musun? Yoksa susmak adalet mi dersin?

  1. Karşımdaki değer verdiğim biriyse ve ufak bir konuysa "hayır". Bilirim ki küçücük konu döner dolaşır olmadık yerlere gider.
  2. Karşımdaki değer verdiğim biriyse ve büyük bir konuysa "evet". Konu döner dolaşır sonunda uzlaşılır.
  3. Tanımadığım veya benim için sadece sıradan birisiyse, konunun boyutu ne olursa olsun "evet". Konu döndürülür dolaştırılır haklılığım sonuna kadar ispatlanır, karşı taraf sus pus oluncaya kadar üstelenir.
  4. Tüm bu koşulların geçersiz olduğu bir durum var ki yeme de yanında yat... Eğer ki asabiliğim üzerimdeyse ben bile kendi kendime tahammül edemem ve ne yapacağım belli olmaz. Mahalle manavını tüm İstanbul Zabıta Müdürlüklerine, İtfaiyeyi İtfaiye Müdürlüğüne, Emniyet Müdürlüklerini Başbakanlık'a şikayet ettiğim gözönüne alınırsa asabiyken ben ben değilim :)

Tok gözlü müsün? Yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?

Geniş kapsamlı bir soru. Teknoloji konusunda meraklı ve birşeyleri başarma konusunda aç gözlüyümdür. DIY yani Do It Yourself konularında aşırı aç gözlüyümdür. Parasal anlamda çok mütevazı hayallerim vardır.

2 yorum:

  1. Çok doğru söylüyorsun asabi kirpi , yazdıklarına katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. @SuperGezginler

    Teşekkür ederim...Güzel yazılarınızın devamını dilerim...

    YanıtlaSil