20 Aralık 2012 Perşembe

Bir Gebze Klasiği ve Kar Manzaraları

Aslında fotoğraflar herşeyi anlatıyor... Bugün İstanbul'da kendini hafiften belli eden soğuk hava Gebze'de Sibiryavari bir hal aldı. İşe giderken Kocaeli il sınırına vardığım anda etrafın tamamen karla kaplı olduğunu gördüm. Kış bu sene erken geldi diye düşünmeden edemedim. Geçen sene Şubat ayında Gebze'ye düşen kar bu sene aceleci davranmıştı.





Öğle yemeğini müteakip, soğuk kış günlerinde yavaşlayan metabolizmamızı hızlandırmak adına ufak bir aksiyona imza attık.


 Bayanlara biraz haksızlık oldu gibi... Tüm beyler birleşip iki bayan arkadaşı kartopu yağmuruna tuttuğumuz ve bunun delillerini bloğumdan paylaştığım için normalde utanmam gerekir ama nedense yüzümde sadece soğuktan kaynaklı bir kızarıklık var şimdilik... :)




Geçen seneden edindiğim çok acı deneyime istinaden bu sefer yüzüğümü parmağımdan çıkarmayı akıl edebildim. Bir ömür için bir tek yüzük kaybetme deneyimi yeter diye düşünüyorum... Geçen sene ki yazımı buradan okuyabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Eve erken gideriz umarım, en azından 30dk. önce çıksak diyorum ....

    YanıtlaSil
  2. @SuperGezginler
    Evet, evet erken çıkalım... Bu arada kartopu savaşımız fotoğraftaki aracın sahibine yaramış. Aracın üzerinde temizlenecek kar kalmamış :)

    İmza: Asabi Kirpi

    YanıtlaSil