11 Ağustos 2015 Salı

Tekrar Merhaba

Herkese tekrardan merhaba. Uzun bir aradan sonra yazılarıma geri döndüm. Yaklaşık 3 senedir belki biraz daha uzun süredir yazı yazamıyordum. Aklımdan geçen, fikir aşamasında kalmış o kadar çok yazı taslağım vardı ki en sonunda geçtim klavyenin başına.

Bu kadar uzun ara vermemin sebeplerini merak edenler için kısacık bir açıklama yapmam gerekirse;

  • İşim nedeniyle Almanya'ya taşınıp, 18 ay boyunca dertsiz tasasız bir yaşam sürmem gerekti. Bunun detaylarını takip eden yazılarımda paylaşacağım.

  • Aynı süreçte evimizin neşesi, dünyanın en güzel hediyesi oğluşumuz dünyaya geldi. Bir insanın dünyaya bakış açısı ve sevgi anlayışı nasıl değişirmiş bunu anladığım ve özümsediğim zorlu, zorlu olduğu kadar tatlı bir süreçten geçtim. Hala geçmekteyim.

  • Türkiye'ye geri dönüş, taşınma, gümrükleme işlemleri, yeni ev telaşesi v.b. konular.
Sonuçta hepsi geride kaldı ve tekrar bir boşluk yakaladım. Kısmet olursa bir çok değişik konu hakkında yazasım var. :) Bu arada yorumlarına cevap veremediğim herkesten anlayış bekliyorum. Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder